PracaGrupypl.praca.dyskusjeKoszt pracy informatyka/administratoraRe: Koszt pracy informatyka/administratora
    From: "SCrypt" <tmpstorm[spamkonto]@o2.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Koszt pracy informatyka/administratora
    Date: Thu, 30 Sep 2004 23:01:26 +0200
    <s...@b...hell.pl>

    Użytkownik "Artur R. Czechowski" napisał w wiadomości
    > ... zwłaszcza, ze czepiasz się Waszmość sformułowań - o co się nie obrażam,
    > chwyt erystyczny dobry jak każdy inny ;) - i rzucasz ogólnikami, zamiast
    > wykazać mi, że nie mam racji :)

    Wciaz sie nierozumiemy ... , mi nie chodzi o wykazanie tego, ze nie masz racji.
    Sprawa dotyczy braku sensu dyskutowania na temat, o ktorym (jak sie zdazylem
    zorientowac) raczej masz male pojecie (bez obrazy). Mysle, ze rozpoczynajac
    dyskusje o zjawisku zwanym "outsourcing" powinnismy miec podobne pojecie , bo w
    przeciwnym wypadku uprawiamy "leperiade", co mi osobiscie bardzo nieodpowiada.

    Przeczytaj posty WAM'a, dolacz do tego odpowiedzialnosc firmy za pracownika,
    koniecznosci drogich szkolen, brak elastycznej wiedzy pracownika (nie mozna
    specjalizowac sie we wszystkim) (outsourcing natomiast moze byc wykonywany
    przez kilku specjalistow, w zaleznosci od powstalego problemu) itp, itd ....

    Pamietaj ze "outsourcing" jest zjawiskiem, ktore "przyjmujemy" z rynkow
    zachodnich (uwazasz, ze dlatego ze jest nieoplacalny lub oplacalny dla jednej
    tylko ze stron ? sugeruje poczytac o biznesie...) gdzie rozwija sie on w sposob
    galopujacy (a moze chcesz wykazac, ze ta usluga jest nieoplacalna i rynki
    swiatowe sie myla ...? ), przeczytaj o imponujacej historii firmy "Impel" (z
    biznesowej strony afkorz) ... ale sie dalem podpuscic ... :)))) ale teraz juz
    koncze ...