PracaGrupypl.praca.dyskusjeKoszt pracy informatyka/administratoraRe: Koszt pracy informatyka/administratora
  • Data: 2004-09-30 19:20:21
    Temat: Re: Koszt pracy informatyka/administratora
    Od: "SCrypt" <tmpstorm[spamkonto]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur R. Czechowski" <napisał w wiadomości :
    > Zbaczasz z tematu.
    > Podałem konkretny, wzięty z życia przykład. Oczekiwania firmy w zakresie
    > obsługi i poziom wymaganej obsługi. I twierdzę, że taniej wyjdzie dla firmy
    > pracownik niż outsourcing do renomowanej firmy.
    >
    > Ty jako kontrargument podajesz... No właśnie, co podajesz?

    Co podaje ? Nic ... Wycofuje sie z dyskusji bo uwazam, ze sie nie porozumiemy ze
    wzgledu na zupelnie odmienne doswiadczenia. Twoje stanowisko "usztywnione" jest
    faktem, ze jestes pracownikiem najemnym i tym sposobem zarabiasz na zycie.
    Szanuje to . Natomiast czym innym jest rozpatrywanie "co bardziej oplaca sie
    firmie", jezeli nie masz w tej materii zadnego doswiadczenia (nie obraz sie
    oczywiscie) . Proponuje rozejsc sie na piwo :)))

    Aha i jeszcze jedna sprawa (tez bez obrazy), piszesz:

    " I twierdzę, że taniej wyjdzie dla firmy pracownik niż outsourcing do
    renomowanej firmy."

    Musze niestety powiedziec, ze jest to bladne okreslenie, cos jak: " kupowanie
    frytek u McDonalda" a "sprzedawanie frytek do McDonalda", ale rozumiem, ze w tym
    kontekscie chodzi o "outsourcing renomowanej firmy". Z uslugi sie korzysta, a
    nie przekazuje ... (wciaz bez obrazy)

    Moja propozycja : Rozchodzimy sie na piwo i niech swiat wciaz kreci sie swoim
    torem.

    Pozdrawiam i zycze powodzenia