PracaGrupypl.praca.dyskusjeKorepetycje › Re: Korepetycje
    From: "Gosia" <M...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Korepetycje
    Date: Mon, 18 Oct 2004 15:10:54 +0200

    Użytkownik "repairman" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cl0d71$pd1$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Więc jeśli moja firma (w której jestem zatrudniony) prowadzi takie
    szkolenia
    > to co?

    Witam ponownie. Piszac "pracowac dla kogos, kto taka dzialalnosc prowadzi"
    mialam na mysli, swiadczenie korepetycji za zgoda firmy i w jej imieniu.
    Przykladowo: masz firme zajmujaca sie prowadzeniem korepetycji i zatrudniasz
    kogos do pomocy, kto tez prowadzi korepetycje. W tym przypadku obie osoby
    udzielaja korepetycji legalnie. Jedna jest wlascicielem firmy a druga
    pracownikiem.

    > Niby działam w jej imieniu i mogę wystawiać faktury? >

    Faktury czy inne dokumenty mozesz wystawiac tylko wtedy, gdy firma cie do
    tego upowazni.

    >A jeśli ona (firma) nie
    > chce się pod tym podpisywać to co?
    To znaczy ze nie mozesz dzialac w tym zakresie w imieniu firmy.

    > Pozdrawiam
    > Marcin

    Pozdrawiam rowniez Gosia