PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontakt z Pracodawcą.Re: Kontakt z Pracodawcą.
    From: "seb" <m...@j...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kontakt z Pracodawcą.
    Date: Sun, 30 Sep 2007 22:28:16 +0200

    Użytkownik "Marcin Jan" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:fdljmj$ebu$1@inews.gazeta.pl...

    > hej, nie wiem jak było na I rozmowie i czym się skończyła. Bo jeśli po I
    > rozmowie powiedzieli że oddzwonią z info czy będzie II rozmowa i na to
    > teraz czekasz, to taki mail z pytanie co będzie na II chyba nie ma sensu,
    > bo wcale może do tego nie dojść. Natomiast jeśli po I rozmowie powiedzieli
    > że zapraszają Ci na II lub później dostałeś takie info to wydaje mi się że
    > możesz się zapytać. Będzie wyglądało że planujesz i lubisz być
    > przygotowany.
    > Z doświadczenia wiem że taka druga rozmowa dotyczy zwykle konkretów,
> [...]

    Kandyduję w firmie na dwa stanowiska.
    Po I rozmowie (jeszcze na rozmowie) zostałem poinformowany, że widzą mnie
    nie na stanowisku X ale raczej widzą mnie na stanowisku Y.
    Powiedzieli, że muszą się skontaktować z centralą i w ciągu 2 tygodni
    zadzwonią do mnie, aby mi podać termin II rozmowy.

    Mogę się do nich przejść wcześniej osobiście i dopytać osobiście kiedy
    będzie ta rozmowa (czy już wiedzą) i przy okazji spytać się czego mogęsię
    spodziewać.

    Pozdrawiam!
    seb.