PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontakt z Pracodawcą.Re: Kontakt z Pracodawcą.
  • Data: 2007-09-29 13:24:24
    Temat: Re: Kontakt z Pracodawcą.
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    seb napisał(a):
    > Hej.
    >
    > Mam pytanie.
    > Otóż, udało mi się przejść I etap rozmowy kwalifikacyjnej pozytywnie. Teraz
    > czekam na II etap rekrutacji.
    > I tutaj moje pytanie.
    > Jak byłoby odebrane napisanie maila do przyszłego (oby) Pracodawcy, z
    > pytaniem, czego mogę się podziewać w II etapie rozmowy kwalifikacyjnej?
    >
    > Jak taki mail może zostać odebrany? Pozytywnie czy negatywnie, jak sądzicie?
    >

    > Pozdrawiam!
    > Seb.

    hej, nie wiem jak było na I rozmowie i czym się skończyła. Bo jeśli po I
    rozmowie powiedzieli że oddzwonią z info czy będzie II rozmowa i na to
    teraz czekasz, to taki mail z pytanie co będzie na II chyba nie ma
    sensu, bo wcale może do tego nie dojść. Natomiast jeśli po I rozmowie
    powiedzieli że zapraszają Ci na II lub później dostałeś takie info to
    wydaje mi się że możesz się zapytać. Będzie wyglądało że planujesz i
    lubisz być przygotowany.
    Z doświadczenia wiem że taka druga rozmowa dotyczy zwykle konkretów,
    umowa, dokładny zakres obowiązków, sposób wyk. pracy, dodatki, etc.
    Choć byłem też na drugich rozmowach które były o tym samym co było na
    pierwszej- a raz nawet dokładnie powtórzyły się pytania (może sprawdzali
    czy człowiek mówił prawdę)
    pozdrawiam
    marcin jan

    --
    Z pozdrowieniem
    marcin jan

    "Nienawidzę Twoich poglądów, ale dam się zabić abyś mógł je głosić"