PracaGrupypl.praca.dyskusjeKoniec umowy › Re: Koniec umowy
  • Data: 2003-03-25 11:32:06
    Temat: Re: Koniec umowy
    Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Witam
    > Właśnie dowiedziałem się, że umowa o pracę, któa kończy mi się 31 marca nie
    > zostanie przedłużona.
    > W związku z tym mam parę pytań:
    > - do kiedy pracodawca ma obowiązek uregulować wszystkie należności
    > (normalnie płaci do 15)
    > - do kiedy ma mi dać PIT-a
    >
    >  --
    > Schwester
    >
    >Witam
    -świadectwo pracy w dniu rozwiązania stosunku pracy
    - wypłate wynagrodzenia za marzec - zgodnie z regulaminem pracy
    - PIT - 11 powinieneś otrzymac do 15.04
    - Rp - 7 moze sie przydać do obliczania kapitału początkowego - trzeba poprosić
    - nich w kadrach wypełnią Ci legitymację ubezpieczeniową
    Pozdrawiam.