PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolezanka boi się zwolnienia - czy ciąża jest sposobem? › Re: Kolezanka boi się zwolnienia - czy ciąża jest sposobem?
  • Data: 2002-12-07 17:53:45
    Temat: Re: Kolezanka boi się zwolnienia - czy ciąża jest sposobem?
    Od: "eleonora" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Greg" <o...@f...sos.com.pl> napisał w wiadomości
    news:asq4g3$62a$1@news.tpi.pl...

    | A co do ma do rzeczy? Ja pisze w sprawie jaka zostala przedstawiona.

    majac tak malo faktow to kazdy moze sobie gdybac tak jak ty

    | Bo tak sie najczesciej dzieje

    najczesciej nie znaczy zawsze ;P

    | Z postu raczej nie wynika, ze ma ochote na dziecko. Gdyby tak bylo
    | moglibysmy przeczytac raczej cos w stylu: "i tak planowalam urodzenie
    | dziecka wiec...". Czujesz roznice?

    nie, nie czuje roznicy, ale tylko dlatego ze nie nam tych pan, i nie wiem o
    nich nic. rownie dobrze moge zakladac ze to byl skrot myslowy, ze to jest
    tylko zartobliwy temat do wywolania dyskusji na formum publicznym........

    | Jednak taka kobiete szybciej zrozumiem - chodzi bowiem o
    | milosc, instynkt macierzynski. Jesli zas chodzi o ten przypadek to odnosze
    | wrazenie, ze glownym powodem poczecia jest nie milosc ale sposob na
    | utrzymanie posady jak najdluzej.

    wiesz co, lubie jak faceci mowia o instynktach
    macierzynskich..........taaaaa........az mi dech zapiera :)

    | Tia... beztrosko pedzic przez swiat. Niektorzy tak moga.

    a co ma piernik do wiatraka?????
    chyba sam nie wiesz co piszesz

    | Wybacz, ale samym pozytywnym mysleniem niewiele sie zwojuje. Tak jak nie
    | jest wskazane chodzenie z nosem przy ziemi, tak trzeba rowniez unikac
    | bujania w oblokach.

    nikt ci nie kaze samemu zmieniac swiata, ale jak kazdy bedzie tak myslec jak
    ty to lepiej odpalic wszytskie glowice nuklearne..............

    | Wszystko jest wzgledne.

    z tylko z tym sie moge w twoich wypowiedziach zgodzic :))