PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
  • Data: 2006-09-19 12:22:47
    Temat: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Myślę, że prawo powinno być zaostrzone. Pierwszą sprawą powinno być
    > zorganizowanie w jakiś sposób (chociaż nie wiem jaki) _skutecznego_
    > sprawdzania _rzeczywistego_ powodu niepodjęcia pracy przez bezrobotnego.
    > Jeśli miał _rzeczywiste_ przeciwwskazania, np. zdrowotne (ale nie lekarz mu
    > wystawił zaświadczenie, tylko _rzeczywiście_ on miał przeciwwskazania - nie
    > wiem szczerze mówiąc, jak to rozwiązać, pomijając czytanie mu w myślach,
    > czyli fantastykę), to ok, ale jeśli ich nie miał, to powinien _dożywotnio_
    > tracić _jakąkolwiek_ pomoc ze strony państwa (z wyjątkiem ew. do darmowego
> [...]

    no to daj przepis na moje życie:
    - jestem zarejestrowany jako bezrobotny od 3 miesięcy
    - nie mam przeciwskazań do podjecia pracy, ale nigdy mi urzad nie zaproponowal nawet
    posady sprzedawcy;
    - urząd pracy wyplaca mi zasilek, dokladam oczywiscie na zycie z oszczednosci
    (wystarczy ich na dlugo)

    daj mi dozor policyjny, bo nie zdechlem z głodu i nie pracuje...
    a moze walnij głowa o mur mocno, zeby ci klepka na swoje miejsce wlazła.

    Wojtek