PracaGrupypl.praca.dyskusjeKobieta Informatyk ??? czy ktoś widział lub słyszał ?Re: Kobieta Informatyk ??? czy ktoś widział lub słyszał ?
  • Data: 2003-01-31 14:55:22
    Temat: Re: Kobieta Informatyk ??? czy ktoś widział lub słyszał ?
    Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Hmmm... kiedys na zajeciach jeden z komputerow nie chcial sie uruchomic. W
    > pewnej chwili zauwazylem przy tym komputerze pewna mloda dziewczyne.
    > Bardzo atrkcyjna dziewczyne ;-) Troche sie zapatrzylem i nagle czuje, jak
    > chlopak siedzacy obok traca mnie lokciem:
    > - Nie mow, ze to tutejsza administratorka!
    > Z rozmowy wynikalo, ze jednak tak :-)

    Hahahaha:)
    Ale jednak piekna kobieta informatyk to perelka !!!
    I nijak sie ma porownanie do swinki morskiej :) bo i niesamowicie kobieca
    kobieta i zaczepisty informatyk-programista o zapedach sieciowca i projektanta
    www:)
    Mowie o oczywiscie o o mojej kobiecie:))) (dla niezorientowanych)

    A kolega z tym pytaniem o kobiete informatyka to wyraznie widac ze spoza
    branzy:)

    pozdrawiam!