PracaGrupypl.praca.dyskusjeKlęska polskich reform › Re: Klęska polskich reform
    From: camel <g...@f...gotdns.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Sat, 3 Feb 2007 21:24:07 +0100
    Subject: Re: Klęska polskich reform

    On 2007-02-03 16:37:26 +0100, Tomek <t...@v...pl> said:

    > wiesz ile wznosi renta rolnicza, powiem ci na przykładzie moi
    > dziadkowie przepracowali około 45 lat na roli na gospodarstwie o
    > powierzchni ok 20 h, płacili wszystkie składki oddawali dostawy
    > obowiązkowe choć czasem to było złodziejstwo w żywe oczy. Nie wiem czy
    > wiesz ale praca na wsi to jest 7 dni w tygodniu. z tego 6 dni to po
    > jakieś 12 h na dzień, i w tym momencie mają po 750 zł.

    No dobra. Ale to Twoi dziadkowie. Dlaczego ja muszę na nich robić?

    Zresztą państwo na moich plecach funduje takie oto interesy chłopom:
    oni swoje prywatne gospodarstwo "oddają" dzieciom, za co dostają
    emeryturę fundowaną z moich podatków. Gospodarstwo nadal jest prywatną
    własnością tychże dzieci, które otrzymują doń wszystkie dopłaty,
    "płacą" KRUS i nie płacą PITa. Tfu, sprawiedliwość, tfu. Kiedy
    przyjdzie moment, że państwo każe mi się posunąć w łóżku, bo "biedny"
    chłop nie ma gdzie spać, bo przepił chałupę?

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.