PracaGrupypl.praca.dyskusjeKilka pytań na temat dojazdów do pracy. › Re: Kilka pytań na temat dojazdów do pracy.
  • Data: 2006-03-20 17:16:58
    Temat: Re: Kilka pytań na temat dojazdów do pracy.
    Od: "Magi" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. Ile czasu zajmuje Ci dojazd do pracy?

    25 min wolnym kroczkiem.

    > 2. Czy przy wyborze pracodawcy kierowałeś się łatwością/czasem dojazdu?

    Tak

    > 3. Jak ważne jest to kryterium (czas/łatwość dojazdu)?

    Bardzo wazne

    > 4. Czy bylibyście gotowi mniej zarabiać o ile wasz czas dojazdu byłby

    Tak

    > 5. Wasze wrażenia związane z dojazdami/sugestie dot. łatwiejszego
    > dostępu do miejsca pracy?

    Do pracy dojezdzam metrem (dzieki bogu za jego istnienie:); w czasie
    krotkiej jazdy poczytam sobie ksiazke, porozmawiam z mezem (pracuje w tej
    samej okolicy i razem dojezdzamy). Szkoda by mi bylo czasu na dlugie dojazdy
    do pracy.

    Magda (warszawianka)
    dla kasy nie bede dojezdzac godzine do pracy.