PracaGrupypl.praca.szukanaKierowca BC szuka pracy od zaraz w WarszawieRe: Kierowca BC szuka pracy od zaraz w Warszawie
    From: k...@o...pl
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Re: Kierowca BC szuka pracy od zaraz w Warszawie
    Date: 20 Nov 2005 12:12:53 +0100

    > Szanowni Panstwo,
    >
    > Poszukuje pracy w Warszawie jako kierowca.
    > Posiadam prawo jazdy kategorii B,C, jestem zdrowy, odpowiedzialny i chetny
    > do pracy stalej od zaraz.
    >
    > tel. 507340502
    >
    > Jacek
    >
    > --

    Pisze do Ciebie bo wiem ze na pewno skozystasz i zarobisz! Podziekujesz mi
    za miesiac!

    Ten mail zarobi 15000 zł dla Ciebie!! Kasujac go wyzucasz 15000 zl!
    Proste!

    Nie wierzysz? To oczywiste, kto da 15000 za nic? A jednak!!!! Po pierwsze
    nie za nic bo wkład jest 5 zł po drugie potrzebujesz troszke pracy
    dosłownie 20
    - 30 minut jednorazowo np. dzis albo jutro!) Tez nie wierzyłem ale sie
    przekonalem! Zarobisz jak kazdy kto bierze w tym udział ok. 15000 zł w
    okragly
    miesiac! (ja dokladnie zarobilem 25435 zl w miesiac bo poswiecilem 3
    godzinki a nie 30 minut! Opłacało się : ) Ten sposób wymyslil Roberto T.
    Kiyosaki-
    najbogatszy inwestorowi na swiecie, ktory w dodatku nie ma pracy i tak
    się rozeszlo az trafilo do mnie i do ciebie!),
    Opowiem jakie to łatwe i proste ale jesli nie masz teraz 5minut żeby
    spokojnie przeczytac o tym zapisz tego maila I wroc jesli bedziesz miec
    czas : )
    Tak wiec pomysl czy warto sie troszke zaangazowac zanim pochopnie
    wyzucisz
    tyle forsy (co miesiac 15000zl lub wiecej) to zalezy od ciebie! Moi
    znajomi
    juz przestali nazekac na brak kasy, wciagneli się jak zobaczyli na wlasne
    oczy , a mowilem od razu wejdzcie w to, wiadomo nawet znajomi czasami sa
    nie
    ufni hehe teraz się z tego smieja! Hehehe. Jak sobie przypomne ich miny
    jak opowiadali o tym jak zajrzeli na konta!! Hehe. A zreszta mi tez
    szczena opadla
    jak zobaczylem konto! A teraz moje konto wciaz roslo i dalej rosnie. A
    jak tak dalej pojdzie zostane milionerem z jednego internetowego biznesu-
    czy jest
    to mozliwe?!
    Nawet teraz jak to pisze, dziwi mnie ile osob musi ciezko pracowac by
    utrzymac dom, swoje dzieci lub po prostu zbiera na kino lub komputer.
    Dziekuje
    teraz temu kto wyslal mi tego emaila i przedstawil mi ten pomysl,
    dziekuje, ze naklonil mnie do tego, aby zrobic jeden maly skok w bok od
    szarego zycia i
    zainwestowal pieniadze po to by wlozone- pracowaly dla mnie- a nie ja na
    te pieniadze!! Nigdy nie zarobilem mniej niz 14 000zl z kazdej okazji. :
    )

    Teraz udowodnie Ci, iz jest to LEGALNY BIZNES!! Nie potrzebujesz niczego
    sprzedawac! Nie potrzebujesz rozmawiac o tym z przyjaciolmi, rodzina lub
    nikim
    innym (chyba,
    ze chcesz). W dodatku, jesli jestes niesmialy(a) to problem masz z glowy-
    bo nie musisz miec bezposredniego kontaktu z drugim czlowiekiem.
    Ktokolwiek kto
    trzyma reke na pulsie moze osiagnac sukces i wzbogacic sie o
    kilkadziesiat
    tysiecy zlotych. Jesli wierzysz, ze kazdy ma swoje piec minut to po
    prostu
    zrob
    krok po kroku tak jak jest to napisane ponizej! To Twoja szansa na zmiane
    Twojej przyszlosci!

    To jest NAJTANSZA, NAJSZYBSZA I NAJPROSTSZA droga do zarobienia
    prawdziwych pieniedzy przez Internet w takim KROTKIM czasie.

    Ok. to zaczynamy bo się rozgadalem.

    Ten program dziala I niewazne z jakiego kraju jestes albo w jakim
    przebywasz. Nie wazne ile masz lat. I na dodatek nie bedziesz potrzebowac
    specjalnej
    wiedzy lub talentu. Nie bedziesz przegladal stron internetowych,nie
    bedziesz nigdzie dzwonic, klikac w banery, lub SPAMowac, nie bedziesz
    takze placic za
    reklamy itp. Wszystko czego potrzebujesz to:

    - Konto w banku (najlepiej z mozliwoscia obslugi przez internet ale
    nie
    koniecznie)

    - I okolo 20-30 minut twojego czasu jednorazowo!

    KROK 1
    Niezaprzeczalne prawo natury jest takie, zeby zarobic musisz cos od
    siebie dac!
    Wiec pierwsze co musisz zrobic to zainwestowac 5 zl. Jak mowi Robert T.
    Kiyosaki- "jesli nic nie zainwestujesz- nic wiekszego nie zyskasz!". Im
    szybciej
    zainwestujesz tym szybciej zaczniesz zarabiac z powiekszajaca sie rzesza
    ludzi!! Wiec, jak NAJSZYBCIEJ przelej 5zl na
    PIERWSZE znajdujace sie ponizej konto bankowe z notka mowiaca (tytulem):

    "Prosze, dodaj mnie do swojej listy mailowej"

    Chce, zebys wiedzial, ze jest to po to aby UTRZYMAC TEN PROGRAM
    LEGALNYM!.
    To naprawde proste!!
    Gdy wyslesz 5zl na pierwsze konto z ponizszej listy, to po prostu
    mozesz
    juz sie szeroooko usmiechnac:) Nie wiem czy wiesz, ale już czerpiesz z
    tego
    programu wielkie korzysci!! Nawet nie zdajesz sobie z tego sprawy:)

    Oto obecna lista:

    1. Nr konta: 63 1140 2004 0000 3802 4010 8660

    2. Nr konta: 22 9370 1059 0500 0198 2005 0002

    3. Nr konta: 60 1020 3440 0000 7102 0022 5300

    4. Nr konta: 64 2030 0045 1140 0000 0008 8730

    5. Nr konta: 20 1990 2705 0000 0001 0152 9294

    (jako dane przy przelewie mozna podac swoje dane jezeli takowe sa
    wymagane)
    (pamiętaj !! wplac 5 zl na konto nr.1 potem skasuj je a na dole dopisz
    swoje konto przesuwajšc cyferki 1 , 2 , 3 , 4 , 5!)

    A teraz pora na dowody! POTRZEBUJESZ DOWODU? Tutaj sa przykladowe 3 osoby
    (liste osob zadowolonych dostaniesz jutro! oczywiscie nie sa to
    wszystkie!!),
    ktore testowaly ten program i ktore zainwestowaly nic innego jak 5zl. I
    30
    minut swojego czasu!:

    "Jaki wspanialy plan! Zrobilem wszystko co mi poradziliscie z jakies
    3 tygodnie temu i co prawda nie udalo mi sie uzbierac 15 000 o
    ktorych

    mowiliscie, ale te 9 135zl tez mnie powalily a jest jeszcze
    tydzien!!:))"

    Tomasz Watorek , Warszawa

    "Czesc. Tu Justyna! No coz- co moge powiedziec? DZIEKUJE BARDZO BARDZO

    BARDZOOO MOCNO:))))) wyslalam 40 maili tak jak mowiliscie i w sumie
    zapomnialam o calej tej sprawie bo tak naprawde nie wierzylam w to, a te
    5 zlotych to jeszcze nikogo nie uratowalo. Ale jak zobaczylam moje konto
    po
    kilku tygodniach to sie zalamalam!!!!! W tym dobrym znaczeniu!:)) bylo
    tam
    prawie 15000 zlotych!!! I jak ja to teraz wydam tak szybko?:)) przeciez
    za
    kolejnych 30 dni bede miec tego wiecej:P:)))) DZiekuje jeszcze raz!!!!:*"

    Justyna Tojan, Strzelce Opolskie

    "Bylem zaskoczony kiedy zobaczylem moje konto!! Przez 3 tygodnie na moim
    koncie znalazlo sie 9 440zl. Na poczatku myslalem, ze to jakis blad
    wkradl
    im
    sie do kompow. Ale potem wyplacilem pieniadze i kupilem sobie zaje*istego
    kompa!!nareszcie!!:))) Dzieki dzieki dzieki!! "

    Ryszard Bodler, Gdansk

    Kilka miesiecy temu, kazdy z tych ludzi robil dokladnie to samo co Ty
    teraz w tej chwili- czytal to i sie zastanawial!

    A tutaj troszke matematyki :

    Kiedy wyslesz swoje maile, bedziesz na 5 miejscu listy. To najlepsza
    pozycja po to by zarobic powazne pieniadze! zaden inny program nie daje
    tak wysokich
    I realnych pieniedzy z roznych powodow, ktore wytlumacze ponizej. Jak
    dlugo bedziesz wysylac maile do ludzi, ktorzy beda zainteresowani
    programem, mozesz
    spodziewac sie, ze srednio odpowie na nie 25% ludzi. Ale badzmy bardziej
    pesymistyczni i dajmy na to, ze tylko 12,5% dla utrudnienia.

    Gdy wyslesz 40 maili do roznych osob, mozesz spodziewac sie ze 5 z nich
    zrobi dokladnie to co Ty (12,5% z 40= 5). Ale tym razem twoj adres
    mailowy
    przesunie sie na 4 pozycje. Wtenczas juz bedzie o tym programie wiedzialo
    200 osob (5 x 40).

    Z tych 200 ludzi, udzieli sie 25 (12.5% z 200=25), wiec dalsze 1 000
    maili (25 x 40), podniosa twoj numer na 3 pozycje.

    Z tych 1 000 ludzi, mozesz spodziewac sie, ze udzieli sie 125
    osob(12.5% z 1000= 125), wiec dalsze 5000 maili (125 x 40) podniesie
    Twoje
    konto na 2
    pozycje w liscie.

    A z tych 5 000 ludzi, mozesz spodziewac sie 625 osob, ktore sie
    udziela (12.5% z 5 000=625), wiec kolejne 25 000 osob (625x40) podniesie

    TWOJ NUMER KONTA na 1 pozycje!!

    I teraz, z 25 000 ludzi, mozesz spodziewac sie, ze 3125 z nich
    odpowie (12.5% z 25 000=3 125). A w tym czasie to Ty bedziesz na 1
    miejscu! Wiec
    dostaniesz:

    15 625 zlotych!! (3125 x 5zl)

    Wiec, jak Twoj numer znajdzie sie na 1 pozycji przez kolejne kilka
    dni, to bedzie Twoj czas na to by zbierac pieniadze! Przez serie 30 dni,
    te
    pieniadze beda wyslane przez kilka tysiecy ludzi tak jak Ty to
    zrobiles!

    Powodzenia, PROSZE, nawet jesli sie nie zdecydowales(as) jeszcze, nie
    wyrzucaj tego maila. DOBRZE CI RADZE!!