PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Kiepskie te wzowienia › Re: Kiepskie te wzowienia
  • Data: 2007-08-04 17:43:22
    Temat: Re: Kiepskie te wzowienia
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:f92dej$d27$1@node1.news.atman.pl Zygfryd <z...@a...su>
    pisze:

    > Od zawsze używałem OE i nie zamierzam tego zmieniać, jak dla mnie jest to
    > idealny czytnik
    To twoja sprawa, ja też go używam ale wiem, że idealny oczywiście nie jest.

    > Użyłem opcji Anuluj wiadomość ale nie zadziałała
    Tak może być z różnych przyczyn.
    - twój serwer/provider nie dopuszcza tej operacji z uwagi na możliwość
    nadużyć,
    - masz ustawioną dla tej grupy opcję synchronizacji całych wiadomości, więc
    treść ląduje u ciebie lokalnie; usunięcie z serwera nie zmienia faktu, że
    wiadomość widzisz u siebie;
    - zrobiłeś cancel za późno i rozsiało się po mirrorach.

    --
    Jotte