PracaGrupypl.praca.dyskusjeKatowice - KAMSOFT-Re: Katowice - KAMSOFT-
  • Data: 2005-04-19 21:25:44
    Temat: Re: Katowice - KAMSOFT-
    Od: "Met-Greg" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > OK, to jakbyś dostał odpowiedz od nich to daj znać. Bo ja też czekam i nie
    > wiem co robić. Czekać dalej czy rozglądać się za jakimś innym pracodawcą.

    odpowiedź pozytywna. myśle że bez względu na resultat powinieneś też szukać
    gdzie indziej. w "najgorszym" wypadku bedziesz musiał wybrać :)

    >Czy nie odniołes wrażenia, że te testy tak naprawdę ni weryfikuja Twojej
    >wiedzy a to, czy spotkałeś się z podobnymi przypadkami, jak autor pytan ?

    ależ oczywiście że nie odzwierciedlają całej wiedzy. moim zdaniem to miało
    na celu sprawdzić między innymi spryt czy np. tok myślenia. wiedze tylko
    częściowo.

    pozdrowienia
    metgreg