PracaGrupypl.praca.dyskusjeKalkulator płacowy - każdy zeznaje inaczej › Re: Kalkulator płacowy - każdy zeznaje inaczej
  • Data: 2007-07-05 08:44:38
    Temat: Re: Kalkulator płacowy - każdy zeznaje inaczej
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

    In news:f6iadc$b6p$1@inews.gazeta.pl, *Piotr* wrote:

    > Który kalkulator jest w 100% dobry? Sprawdziłem kilka, np.:
    > http://www.bankier.pl/narzedzia/kalkulatory/placowy/

    Ten nie uwzglednia obnizki skladki rentowej od lipca, ale liczy dobrze od
    stycznia do czerwca.

    > http://www.pracuj.pl/Kalkulatory/kalkulator_podatki.
    aspx?adwords

    A ten poprawnie liczy.

    > Wpisałem 7600 brutto, każdy kakl. obliczył INACZEJ!?
    > Dodam, że kadry... jeszcze inaczej.
    > Szukałem dalej w googlu ale raczej wszystko jest wariantem tych 2,
    > lub jakaś bieda kompletna.
    >
    > A muszę wyliczyć kilka rzeczy:
    > - jaka musi być stawka brutto, żeby zarabiać średnio netto xxx (z
    > uwzględnieniem progów podatkowych)
    > - wynagrodzenie brutto zmienne (nadgodziny), chcę to przeliczyć na
    > netto po miesiącu, progi j/w
    >
    > Mogę prosić o sugestie?

    Moze zle wyklikales opcje typu koszty uzyskania, dojazdy i takie tam.
    Ogolnie za malo danych zeby powiedziec ci skad roznice.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."