PracaGrupypl.praca.dyskusjeKSIĘGOWA na gwałt :) › Re: KSIĘGOWA na gwałt :)
  • Data: 2005-09-09 19:12:47
    Temat: Re: KSIĘGOWA na gwałt :)
    Od: "aga" <n...@j...bezdomna.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmm. Nawet oferta pisana w tak niestandardowy sposób, nie może się obejść
    > bez informacji o dynamicznym rozwoju i młodym zespole.

    Proszę sobie wyobrazić, że w tym przypadku jest to prawda, nie mam zielonego
    pojęcia co znajduje się w większości ogłoszeń gdyż, na szczęście, nie muszę
    ich przeglądać, a miałam nadzieję, że grupę czytają ludzie którzy szukają
    pracy. Dla nieufnych mogę podać adres firmy, gdzie w można osobiście złożyć
    aplikację :)