eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.szukanaKASA ZA BYCIE ONLINERe: KASA ZA BYCIE ONLINE
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl!newsfeed01.sul.
    t-online.de!t-online.de!195.34.132.49.MISMATCH!newsfeed02.chello.at!news.chello
    .at.POSTED!53ab2750!not-for-mail
    From: "MisterW" <w...@f...pl.se>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    References: <ca9kug$cf6$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Subject: Re: KASA ZA BYCIE ONLINE
    Lines: 79
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4807.1700
    Message-ID: <5f_xc.60190$vP.11992@news.chello.at>
    Date: Thu, 10 Jun 2004 14:29:21 GMT
    NNTP-Posting-Host: 62.179.78.12
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1086877761 62.179.78.12 (Thu, 10 Jun 2004 16:29:21 MEST)
    NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Jun 2004 16:29:21 MEST
    Organization: Customers chello Poland
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.szukana:92570
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:ca9kug$cf6$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > POLECAM SYSTEM ONLINE PAIDSURF
    >
    > Polecam dlatego ze wypłacili mi pierwsze 10Euro :) Nizej przedstawiam opis
    > firmy oraz link a takze dla nie znajacych jezyka niemieckiego tłumaczenie
    > rejestracji
    >
    > http://www.paidsurf.info/?refid=maxbest
    >
    > PaidSurf to niemiecki system on-line, który zdobywa coraz większą
    > popularność. Jego działanie oparte jest na pomyśle nieodżałowanego
    (również
    > niemieckiego) iNetCash. Jego zasady są proste - podczas pracy na
    komputerze
    > uruchomiony CashBar zalicza punkty, które na początku kolejnego miesiąca
    > przeliczane są na peniądze (euro).
    > CashBar można zakotwiczać w dole lub u góry ekranu monitora, nie "gryzie"
    > się również z Barami innych systemów online.
    >
    > Banner PaidSurf wyposażony jest w licznik pokazujący "zarobione" punkty
    oraz
    > lampkę mówiącą o naszej aktywności - zielona świadczy o zaliczniu punktów.
    > Jeśli pojawi się ostrzeżenie - czerwona lampka - wystarczy wykonać jakiś
    > gest kursorem myszki aby ponownie punkty były zliczane.
    > Co jakiś czas PaidSurf sprawdzając naszą aktywność przy komputerze
    > wstrzymuje wyświetlanie reklam i czeka, abyśmy wśród pojawiających się
    > napisów (stop i weiter) kliknęli w słowo "Weiter". Dodatkowy licznik w w
    > panelu sterowania wyświetla nasz CTR - warto co jakiś czas kliknąć w
    > pojawiające się reklamy, aby wartość utrzymywała się w rozsądnym
    przedziale
    > 1-2% CTR.
    >
    > Miesięczny limit korzystania z systemu to 7200 punktów. Przy intensywnej
    > pracy na komputerze (po kilka godzin dziennie) można go wyczerpać już po
    > około tygodniu. Jeśli wysurfowałeś więcej punktów nie otrzymasz za nie
    > wynagrodzenia, ale możesz je scedować na któregoś z Twoich referali - jest
    > to dobry pomysł, bo od ich zarobków masz należne ci procenty! Dodatkowym
    > sposobem na większą sumę na koncie jest opcja odbierania maili reklamowych
    > (ok. 0,05 euro za każdy e-mail).
    Hmm..

    Powiedzmy 100.000 internautów korzysta z tego systemu i kazdy z nich srednio
    dostaje za to 10 euro miesiecznie. To 1.000.000 euro w wyplatach - czyli 1
    mln euro kosztow. Ilu z tych Internautow, odczytujacych te reklamy, tak
    naprawdę KUPUJE cokolwiek z reklamowanych produktów/usług? Statystyki
    twierdzą, że 1-2%. Czyli z tego 1 miliona euro 10-20.000 zostało wydane
    sensoweni, a 80-90.000 stanowi zbędny koszt reklamy.

    Powstaje pytanie - jak długo producent chce taką sytuację tolerować?

    Ja sądzę, że znacznie lepiej się sprawdzają systemy, w której kasę zarabia
    się jako procent od wygenerowanego obrotu, a nie za czystą reklamę. W końcu,
    te 80-90.000 "niepotrzebnie" wydanych euro muszą zapłacić w końcowej cenie
    użytkownicy, którzy produkt lub usługę kupią. Ze względu na to, że są to już
    wydane pieniądze na REKLAMĘ, firma nie może ich drugi raz wydać na JAKOSC.

    W przypadku, gdy za reklamę płaci się PO SPZREDAZY - czyli - jak np, w
    firmach MLM, Herbalife, Amway, Zepter, Vebso, QUIXTAR, Gilette Direct,
    California Vitamins, Forever Living Products, AMEXIM (Pury Cat /chyba już
    upadł w Polsce/), Nu SKin (siedziba znikła z Obozowej - ktoś wie, gdzie
    jest?) - pieniadze wydawane na reklamę (w tym przypadku te 80-90.000 euro)
    można przekierować na badania i rozwój, czyli na jakość produktu.

    Sądzę więc, że systemy "kasa za oglądanie" mają krótkie nogi. Cały czas będą
    powstawać nowe takie firmy i szybko będą "umierać", bo nie da się bez końca
    obiecywać producentom zysków, mamiąc ich ilościami odwiedzających czy też
    odbierających e-maile. Producent chce mieć obrót nie tylko w kosztach, ale
    także w sprzedaży. Jak na razie reklamowa, od strony producentów,
    skuteczność takich systemów reklamowych jest żadna, na pewno nie wieksza niż
    billboardów przy autostradzie.

    To co oferujesz, jest więc czymś na krótką metę dla spragnionych kasy za
    nic - sądzę jednak że nawet Ci się dosyć szybko rozczarują.

    Pozdrawiam
    Władysław

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1