PracaGrupypl.praca.dyskusjeJednostki Wojskowe › Re: Jednostki Wojskowe
    From: "Maciej Kaczmarek" <m...@h...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jednostki Wojskowe
    Date: Wed, 5 Feb 2003 19:15:13 +0000 (UTC)

    Cześć.

    Odpowiedź jest raczej prosta, na pierwszy ogień powinny pójść tak zwane
    "zielone garnizony" - czyli
    17 WBZ w Międzyrzeczu
    15 WBZ w Wędrzynie
    34 BKPanc w Żaganiu
    Nie sądzę żeby to sie stało z 5 PAM w Sulechowie (miały być tak
    przydzielone nowe haubice na angielskiej licencji, tak samo 10 BKPanc w
    Świętoszowie dali Leopardy i gdyby chcieli likwidować, to by nie wysyłali
    nadterminowych i podoficerów na szkolenia do Niemiec, Dywizja w Żaganiu też
    powinna zostać). Ale może być różnie przecież wiadomo co było z 5KBZ w
    Gubinie - Jednostka była pierwszorzutowa a zlikwidowali. Sam pamiętam jaka
    jeszcze była panika w jednostce w Międzyrzeczu kiedy chodziły ploty że ją
    chcą likwidować (lipiec - sierpień 2002 r.).
    Pozdrawiam
    Maciej Kaczmarek
    domańczak <d...@p...onet.pl> napisał(a) w artykule
    <b1k4cf$4vn$1@news.onet.pl>...