PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakie wynagrodzenie za wprowadzanie danych? › Re: Jakie wynagrodzenie za wprowadzanie danych?
    From: the_foe <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jakie wynagrodzenie za wprowadzanie danych?
    Date: Fri, 18 Aug 2006 20:48:25 +0200

    Dnia Fri, 18 Aug 2006 18:32:27 +0200, Gathor napisał(a):

    > Witam
    > Dostałem propozycje odnośnie wprowadzania danych do sklepu internetowego (
    > zawieraja one zdjęcia, opisy, ceny itd.) Praca jest na zasadzie pracy
    > zdalnej wprowadza sie te dane poprzez terminal. Jest około 1000 produktów do
    > wprowadzenia (czyli trzeba zaktualizować 1000 stron www), i teraz moje
    > pytanie:
    > Ile zaoferować za wprowadzenie jednego produktu?
    > Pytam bo problem jest taki, iż ta proponujaca osoba ma około 100 osób
    > chętnych do wykonania tego Nie wim czy 2PLN to rozsądna cena z mojej strony.
> [...]

    wszytk ozalezy od nazrutu czasu na 1. wpis. Z autopsji wiem (bo kiedys
    robilem makro excela dlqa wpisywaczy) ze prosty wpis (mnije niz minuta na
    jeden wpis) nie kosztuje wiecej niz 25 gr. Choc przyznaje ze za ok 13 gr co
    placil moj szef (o ile pamietam) to trudno bylo kogos utzymac dluzej :)
    2PLN "na oko" to za duzo, chyba ze zleceniodowacy zalezy na czasie i
    jakosci danych a ty jestes w stanie zrobic to nienaturalnie ;) szybko.
    --
    http://the-foe.blogspot.com/