PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakie szanse absolwent ? › Re: Jakie szanse absolwent ?
    From: p...@y...com (Johny)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jakie szanse absolwent ?
    Date: Wed, 04 Sep 2002 05:51:41 GMT

    "-=Lapacz=-" <l...@w...pl> wrote:
    > Witam mam pytanie do pracodawców czy też do osób zajmujących się
    >rekrutacją. Jakie szanse na dostanie pracy ma człowiek po studiach i bez
    >doswiadczenia ? Ja przykładowo skończyłem elektronikę i telekomunikację
    >dziennie i niestety nie możliwe wręcz było zdobycie w tym czasie 2 letniego
    >doświadczenia, które zazwyczaj jest wymagane. Nie mówię, że nigdy nie
    >pracowałem ale były to zazwyczaj wakacje i nie zawsze w zawodzie (wiadomo

    Uwazam ze warto pod koniec studiow sie poswiecic i podjac prace po to,
    zeby potem wykazac swoja aktywnosc itp. Pracodawca chyba
    przychylniejszym okiem patrzy na goscia ktory potrafil godzic prace ze
    studiami. Poza tym profil pierwszej pracy warto dobrac tak, zeby bylo
    to zbijanie kapitalu na przyszlosc. Dlatego warto polazic po
    renomowanych(niekoniecznie tych najbardziej) firmach, pytajac o staz.
    Jesli Ty sam nie traktujesz powaznie swojego doswiadczenia, to ujmij
    to w CV-ce tak, zeby przynajmniej tam zabrzmialo to powaznie.

    Pozdrawiam
    Johny