PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakie perspektywy pracy po licencjacie z informatyki na prywatnej uczelni? › Re: Jakie perspektywy pracy po licencjacie z informatyki na prywatnej uczelni?
  • Data: 2002-02-12 02:05:05
    Temat: Re: Jakie perspektywy pracy po licencjacie z informatyki na prywatnej uczelni?
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przedewszystkim strona szkolna: www.wsisiz.edu.pl

    Jestem studentem tej szkoly, moje spostrzezenia sa takie:
    z roku na rok podwyzszaja poziom/wymagania stawiane studentom
    najtrudniejszy jest drugi rok, jezeli jestes cienki z maty bedziesz sie
    musial ostro przylozyc
    fajnym faktem za dla tej szkoly jest to ze mozesz miec 3 warunki!!!, do
    uzyskania absolutorium. Tutaj sa bardzo liberalni.
    Niestety mamy tutaj kilku profesorkow maniakow w swojej dziedzinie i jednego
    upierdliwego emeryta(ci co chodza wiedza o kogo chodzi ;))
    No coz o poziomie szkoly decyduja studenci do niej uczeszczjacy, ale jesli
    chodzi o poziom nauczania to moge powiedziec ze jest wysoki.
    Daja stypendium za wyniki w nauce

    Za wady uwazam przedewszystkim cienkie kierunki na studiach mgr, ale moze
    sie cos zmieni