PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaki jest koszt 1 strony akt sprawy, w Sądzie Pracy ?Re: Jaki jest koszt 1 strony akt sprawy, w Sądzie Pracy ?
  • Data: 2005-04-19 09:37:27
    Temat: Re: Jaki jest koszt 1 strony akt sprawy, w Sądzie Pracy ?
    Od: "bca" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie wiesz, ile zapłaciłeś za przepisanie/wydrukowanie itd??
    > Skoro masz policzyć koszty które poniosłeś - to tylko Ty wiesz, jakie
    > poniosłeś.

    Drukuję i piszę na własnym komputerze. Sprzętu i oprogramowania używam do
    różnych celów. Skąd mam wiedzieć ile papieru, tuszu zużyłam na pisma do tej
    sprawy?
    A ile mi to zajęło czasu? W tym czasie mogłam robić 1000 innych ciekawszych
    rzeczy.
    Czy jest jakaś stawka, jakieś rozporządzenie ministra? ustawa? podające stawkę
    za stronę?
    A może jest jakiś inny sposób liczenia kosztów?