PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka umowa za wykonanie serwisuRe: Jaka umowa za wykonanie serwisu
  • Data: 2002-06-03 21:12:54
    Temat: Re: Jaka umowa za wykonanie serwisu
    Od: "adamS" <s...@d...ecl.it.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Od obrotu? Od zysku? Od
    > odporwadzonego podatku? Jak bedzie chcial to cie zrobi zwlaszcza ze
    > raczej w ksiegi nie bedziesz mial wgladu zas generowany ruch to marny
    > wskaznik zysku.

    jesli to ma byc np. skep internetowy to przeciez autor aplikacji moze
    napisac dodatek i miec wglad w to co zamowiono i na tej podstawie sie
    rozliczac

    > Proponuje stale oplaty - nie za niskie i nie za wysokie (dosyc sie
    > napracowales czas na wakacje :))) ) i dodatkowe oplaty za zmiany bo
    > beda one oczywiscie - czyli dodatkowa kasa. Wolny czas mozesz
    > przeznaczyc na picie :) albo na nastepny projekt.

    a moze lepiej jednak procent ? na poczatku moze byc maly ale potem- kto wie?
    sam jestem w bardzo podobnej sytuacji, jednak ja chyab wybiore procent...