PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka płaca?? › Re: Jaka płaca??
    From: Rafal <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jaka płaca??
    Date: Sun, 1 Sep 2002 08:40:36 +0000 (UTC)

    Heya Andrzej Marzec!

    > Witam serdecznie Grupowiczów;
    >
    > jestem mieszkańcem Pomorza, a konkretnie Słupska. Właśnie dzisiaj
    > zostałem zaproszony na pierwszą rozmowę kwalifikacyjną w sprawie
    > pracy. Rozmowa ma się odbyć w poniedziałek 2IX. Powinienem być
    > przygotowany na to, że będzie to ostatnia rozmowa, a zatem nie ominą
    > mnie w niej kwestie finansowe. Ubiegam sie o pracę w dziale obsługi
    > klienta i nie wiem jaką zaproponować stawkę i warunki płacowe.
    > Posiadam licencjat z zarządzania i market. oraz mgr z administracji.
    > posługuję się również jęz. angielskim, no i oczywiście komputer...Nie
> [...]

    Ja takze ide na rozmowe kwalifikacyjna (w poniedzialek) i takze w dziale
    obslugi klienta. Wydaje mi sie, ze na takie stanowiska nie zadaja pytania
    ile bys chcial zarabiac, tylko onii proponuja ci stawke jaka obowiazuje juz
    zatrudnionych tam ludzi. Ale moze mi sie tak tylko wydawac...

    --
    Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl