PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak znalezc prace w Warszawie???? PILNE › Re: Jak znalezc prace w Warszawie???? PILNE
  • Data: 2004-08-23 13:32:41
    Temat: Re: Jak znalezc prace w Warszawie???? PILNE
    Od: sir Szewc <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ALGI napisał:

    > Dnia Sun, 22 Aug 2004 22:51:34 +0200, "Marek" <m...@p...wp.pl>
    > napisał(a):
    >

    > "pracę w młodym dynamicznym zespole"
    > "szanse rozwoju"
    > "ciekawą pracę"

    Właśnie jestem ciekaw (może to temat na oddzielny wątek, bo takiego
    chyba nie widziałem tutaj jeszcze) co oznaczają w praktyce te
    sformułowania. W momencie kiedy chce się człowiek do pracy dostać to
    pisze konkretnie co robił, robi i do czego będzie zdolny.

    Praca w młodym dynamicznym zespole - wyścig szczurów z językiem zamiast
    krawata?
    Możliwość korzystania z nowoczesnych technologii - damy ci się pobawić
    komórką z kolorowym wyświetlaczem, zamiast pensji?
    ;-)

    Macie jakieś propozycje

    pozdr.
    sir Szewc