PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak właściwie zapytać o pracę? › Re: Jak właściwie zapytać o pracę?
    From: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak właściwie zapytać o pracę?
    Date: Wed, 30 Nov 2005 20:56:14 +0100

    Pumpkin napisał(a):
    > Upatrzyłem sobie firmę, nieoficjalnie wiem, że szukają pracowników na
    > stanowisko x. Kiedy szukają oficjalnie, składa się CV i list. Jak należy
    > postąpić w takiej sytuacji, żeby było jak należy? Zadzwonić do działu kadr i
    > przeprowadzić nieoficjalną rozmowę? Jeśli zechcą to złożyć dokumenty? Co
    > wtedy pisać - "w odpowiedzi na Państwa zapotrzebowanie"?

    Napisz, że dotarła do Ciebie wiadomość, że szukają pracownika na
    stanowisko X. Jeśli zapytają, skąd wiesz, powiedz, że jako osoba chętna
    do pracy na stanowisku x musisz orientować się na rynku więc masz swój
    wywiad albo coś w ten deseń. PO czym gładko przejdź do: nadaję się na to
    stanowisko bo to, to i tamto. Czy mogę przesłać CV? Dziękuję, już je
    przygotowałem i w tym momencie wysyłam. W jaki sposob mam się z Państwem
    skontaktować, aby dowiedzieć się Państwa opinii na mój temat.
    Prawdopodobnie usłyszysz, że oni się będą konkaktować. Więc zapytaj
    kiedy możesz spodziewać się odpowiedzi. Przynajmniej będziesz wiedział
    ile masz czekać.

    Prawda, że proste?

    pozdr.
    m.