PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak właściwie zapytać o pracę? › Re: Jak właściwie zapytać o pracę?
    From: "Arek" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak właściwie zapytać o pracę?
    Date: Wed, 30 Nov 2005 13:21:04 +0100

    Użytkownik "Pumpkin" napisał:
    > Upatrzyłem sobie firmę, nieoficjalnie wiem, że szukają pracowników na
    > stanowisko x. Kiedy szukają oficjalnie, składa się CV i list. Jak należy
    > postąpić w takiej sytuacji, żeby było jak należy? Zadzwonić do działu kadr
    > i przeprowadzić nieoficjalną rozmowę? Jeśli zechcą to złożyć dokumenty? Co
    > wtedy pisać - "w odpowiedzi na Państwa zapotrzebowanie"?

    Dużo ludzi składa swoje papiery do firm, w których chcieliby pracować mimo,
    że ci nie szukają pracowników (nawet nieoficjalnie) z nadzieją że może
    akurat ktoś taki by im się przydał lub gdy będą szukać już będą coś mieli.
    To taki wstęp do tego, żebyś się nie zastanawiał czy składać.
    Możesz zadzownić i spytać się czy mógłbyś złożyć papiery (udać że nie wiesz
    że planują kogoś szukać, tylko powiedzieć że bardzo byś chciał tam pracować)
    i wtedy możesz napisać w zależności co ci powiedzą, albo "w nawiązaniu do
    rozmowy tel...".
    Albo poprostu wysłać papiery i napisać, że bardzo ci się podoba firma i
    marzysz o tym, żeby tam pracować, więc z taką nadzieją przesyłasz dołączone
    dokumenty.
    Czy inna ściema.

    Powodzenia

    --