PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak w Telepunkcie ? › Re: Jak w Telepunkcie ?
    From: shorti <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak w Telepunkcie ?
    Date: Mon, 18 Apr 2005 01:15:53 +0200

    Zależy od czego jest prowizja. jesli od pozyskiwania nowych klientów to
    raczej cienko bedzie. I jesli nie jest to nasz potentat TPsa to jeszcze
    gorzej moze byc poniewaz stego co wiem ci co mieli kupic usługi od
    wszystkich pozostałych juz to zrobili. A teraz tylko niedobitki jeszcze
    zamawiaja usługi np od Tele 2, NOM. Kupel pracował w tele 2 i tam dał
    sie zarobić ja ruszyły reklamy w TV ze o połowe taniej ale kiedy okazało
    sie ze faktycznie niejest tak rózowo kiedy dostali pierwsze rachunki, to
    zapotrzebowanie spadło. Jedno jest pewne jesli Niemasz pracy i
    potrzebujesz a niee mozesz znaleźć innej niz ta to warto sprubować moze
    sie uda ryzykujesz troche kasy ale bez poswięcenia nieam osiagnieć.