eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to napisac?Re: Jak to napisac?
  • Data: 2006-11-24 06:30:24
    Temat: Re: Jak to napisac?
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Monika wrote:
    > Witam ponownie. Na poczatek chcialabym podziekowac grupie za to ze w
    > postach "O pracodawcach, pracownikach, itp." otworzyli mi oczy. Teraz chce
    > napisac pismo o podwyzke ale nie wiem jak, bo np." Prosze o udzielenie mi
    > podwyzki.." brzmi strasznie glupio wiec jak?
    > Pozdrawiam Monika
    >
    Sadze, ze rozmowa bedzie w Twoim przypadku lepsza niz pismo. W rozmowie
    nie da sie uniknac koniecznosci reakcji (albo jest to trudniejsze),
    pismo mozna zignorowac, a z tego, co pisalas, wynika, ze oni maja do
    tego sklonnosci.

    1. Umow sie na rozmowe. Zeby nie bylo uciekania typu "teraz nie mam
    czasu", z gory ustal z nimi, ze potrzebujesz z nimi porozmawiac o
    problemach w firmie, ze chcesz, zeby wygospodarowali na to dwadziescia
    nie zakloconych w inny sposob minut. Odmawiaj rozmowy w warunkach nie
    spelniajacych tych wymogow.

    2. Przed rozmowa dobrze sobie przemysl swoja pozycje.
    - wymysl, ile chcesz podwyzki i jakich zmian w warunkach pracy - to Ty
    masz im to zaproponowac. Jesli wiesz duzo o firmie, to wiesz tez, ile
    firma zarabia, na ile ich stac - zaproponuj cos, na co ich stac, a
    Ciebie usatysfakcjonuje
    - dokladnie przemysl argumenty i ujmij je w slowa. Wiele z nich juz
    napisalas na grupie.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1