PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak szukac pracy we Wroclawiu?Re: Jak szukac pracy we Wroclawiu?
  • Data: 2002-03-01 10:48:56
    Temat: Re: Jak szukac pracy we Wroclawiu?
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Ojej, po prostu się podłączyłem pod Twojego posta chcąc powiedzieć, że
    >gdyby szkolenia SAPa były za 3k euro, to mielibyśmy SAPowca na każdym
    >rogu. A poza tym szukałem kiedyś takich szkoleń, ale nie znalazłem, może
    >się od tego czasu coś zmieniło. Tyle.

    Aha.

    Z forumlarzu zgloszeniowego wynika ze:
    Należność = Ilość dni szkolenia x 1 osoba x 300 EUR + 0 % VAT.

    Problem jest taki sam jak ze studiami, po takich kursach trzeba te wiedze
    gdzies pobrobowac albo wykorzystac. Na szczescie R3 jest drogim systemem i nie
    jest tak poprostu dostepny.

    Apropos jakbys znow szukal szkolen:
    http://www.sap.com/poland/szkolenia/katalog/

    Jest ich tam chyba z tysiac.