PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak szukac pracy we Wroclawiu? › Re: Jak szukac pracy we Wroclawiu?
    From: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak szukac pracy we Wroclawiu?
    Date: 27 Feb 2002 09:44:04 +0100
    Sender: m...@l...localdomain

    [...]
    > ok zlozmy ze zalapalem zlecenie
    > wykonalem je
    > i teraz jak pokazac to zleceniodawcy przez net? @_@
    > przeciez on moze sobie to skopiowac i kopnac cie w tylek bo wiadomo
    > ze w necie co mozna zobaczyc to mozna sobie zapisac
    > poza tym jak wyglada kwestia rozliczenia?
    > przeciez nie z reki do reki :> wiec jak?
    [...]

    Ja widze duzo wiekszy problem. Jak wytlumaczyc grafikowi znajdujacemu sie
    czasem setki kilometrow ode mnie czego potrzebuje. Normalnie siadam z nim
    przy stole i sobie rysujemy, rozmawiamy, pokazujemy materialy, w ktorych
    jest cos, co nam sie podoba lub nie, itd, itp. A przez Internet? Juz latwiej
    kupic samochod, niz wytlumaczyc co chcialbym, zeby taki wirtualny grafik dla
    mnie zrobil...

    MM