PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Jak sobie poradzic z tym pytaniem › Re: Jak sobie poradzic z tym pytaniem
    From: "Adam" <...@...c>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak sobie poradzic z tym pytaniem
    Date: Wed, 13 Apr 2005 20:42:17 +0200

    Odpowiedz moze brzmiec:
    No tak, okaze sie ze po roku uzna Pani, ze to jednak Pani nie pociaga i
    odejdzie - stracony czas i pieniadze na szkolenia itp itd..

    Wedlug mnie niewlasciwa propozycja. Jesli nie chcesz juz mowic prawdy,
    radzilbym przeanalizowac mozliwa sciezke kariery ze stanowiska na ktore
    aplikujesz - dowiedziec sie ewentualnie jakie sa jeszcze inne mozliwosci i
    odpowiadac dokladnie wpasowujac sie w to wszystko. Po to aby rekrutujacy
    zrozumial, ze to Ty jestes idealna osoba na To wlasnie stanowisko..Tutaj nie
    ma odpowiedzi uniwersalnej. Nalezy ja przygotowac przed kazda rozmowa.

    Pozdrawiam
    Adam