PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak się z tego wykręcić? ( skierowanie do sanatorium od ZUS ) › Re: Jak się z tego wykręcić? (skierowanie do sanatorium od ZUS )
  • Data: 2011-01-22 05:14:13
    Temat: Re: Jak się z tego wykręcić? (skierowanie do sanatorium od ZUS )
    Od: "Palik" <p...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Emeryt" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ih8utv$5l0$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To nie tak!
    >
    > NFZ kieruje do sanatorium osoby na ich dobrowolny wniosek (druk wypełniony
    > przez lekarza zazwyczaj POZ), w celu poprawy stanu zdrowia.
    >
    > ZUS kieruje do sanatorium osoby starające sie o rente lub jej
    > przedłużenie. Skutkiem odmowy wyjazdu do sanatorium lub poddania sie tam
    > zabiegom leczniczym jest odmowa przyznania renty (tylko takie są
    > konsekwencje). Zazwyczaj tego typu skierowanie ZUS wystawia w przypadku
    > podejrzenia fałszowania dokumentacji medycznej przez osobe starającą się o
> [...]
    TA.
    Kobieta z trwałym uszkodzeniem kręgosłupa szyjnego.Na rencie wiele lat i
    otrzymała nakaz stwaienia się w "wyleczalni"...Tak nazywają renciści miejsca
    gdzie ZUS ich wysyła po to aby tam orzekli, że są zdrowi i aby ZUS przed
    sądem miał podstawę się bronić.Taki ośrodek "cudownie ozdrowionych" niezłą
    kasę bierze z ZUS za "rechabilitacje " która w cudownuy sposób ozdrawia
    nawet ludzi z trwałym uszkodzeniem kręgosłupa... Kobiecie odmówiono renty i
    od kilku lat próbuje dochodzić swoich praw . Kilka lat jest bez pracy , pod
    stała opieką lekarzy i wciąż walczy i odwołuje się od decyzji ZUS podpartą
    oświadczeniem takiego ośrodka, ze ją cudownie wyleczyli z trwałego
    uszkodzenia kręgosłupa...Jest bez środków do życia na utrzymaniu rodziny,
    wciąż pod opieką lekarzy i "na prochach" które musi przyjmować prawie na
    kilogramy...
    A co do ZUS i orzeczników, i specjalistów "uzdrawiaczy" ...Sam miałem ochotę
    wpierd*lić takiemu pseudo-lekarzowi na usługach ZUS-u. Ta kobieta opisała mi
    jedną z wizyt...Mimo trwłego zrośnięcia kręgów kręgosłupa [dokumentacja to
    opisuje] on chciał pokazać,że kobieta oszukuje i ..[!] szarpnął jej
    gwałtownie głowę w skręcie..Spowodował uraz po którym kobieta nie mogła
    zejśc z kozetki... Prawie wyczołgała się od niego bo bała się że wkurzy się
    jeśli ona szumu narobi.. Potem siedziała bardzo długo w poczekalni płacząc
    bo nie mogła wrócić do domu...Zblokowało jej nogi...Kategorycznie nie
    chciała aby powiadomić policję, zawieść na medycynę sądową lub coś w tym
    stylu, bo tłumaczyła ,że zadrzeć z ZUSem to śmierć cywilna rencisty...
    I tak została "cudownie ozdrowiona" ze zrośniętymi kręgami kręgosłupa
    szyjnego...I wciąz z blokadą nóg co jakiś czas...
    No, ale jeśli ma siły przeżyć te prochy które lekarze jej przepisują latami
    i jeśli ma siły na wizyty u konowałów co kilka dni, i na kilkuletnie
    odwoływanie się od decyzji ZUS,- to widocznie i do pracy się nadaje..

    Palik