PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak sie ubrać na rozmowe kwalifikacyjną › Re: Jak sie ubrać na rozmowe kwalifikacyjną
    From: "NW" <n...@a...lodz.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak sie ubrać na rozmowe kwalifikacyjną
    Date: Thu, 14 Apr 2005 20:33:15 +0200

    Negatywny image i zly wyglad. Nieodpowiedni ubiór - kandydat przychodzi
    ubrany za dobrze lub za ubogo w stosunku do stanowiska, na które aplikuje.
    Ubranie moze byc zlej jakosci, w nieodpowiednich kolorach lub zle dobrane.
    Kandydat moze miec zaniedbane paznokcie, nieodpowiedni makijaz lub fryzure.

    Nie chodzi o wyglad, tylko o prezencje. Tzn. o to, ze niezaleznie od
    naturalnej urody lub jej braku, ma sie dobrze dobrane do okazji ubranie,
    czyste paznokcie, wypastowane buty etc. Niewiele ma to wspolnego z
    genetycznie uwarunkowana "pieknoscia", bardzo wiele z zadbaniem i
    znajomoscia obowiazujacych regul.

    I co?
    Głupio ale przyszedłem w sztruksowych spodniach zamszowych butach, marynarce
    i bez krawata. Oczywiscie zona dobrala mi to wszystko kolorystycznie.
    Pomimo nerw zachowywałem się normalnie. Okazał się że nie taki diabeł
    straszny. Jade podpisać umowe w przyszłym tygodniu. Acha trwało to 3
    miesiące od wysłania CV.
    Kochani więcej wiary w siebie. Nie poddajcie sie, pokażcie się jako ludzie
    którzy się nie boją ale znają własną wartość.
    PS. Mam 50 latek. Jak dostałem wypowiedzenie to mi się świat zawalił. Ale
    przeszło. Wiem że jestem na rynku pracy coś wart