PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak się nie dać zwolnićRe: Jak się nie dać zwolnić
  • Data: 2009-03-01 23:30:02
    Temat: Re: Jak się nie dać zwolnić
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ty wybierasz komuś jak będzie walczył o byt.
    > Ty możesz tylko nieistotnie to oceniać.

    Bredzisz. Mam prawo powiedzieć "Nie oszukuj, tylko weź się do roboty". I
    zgłosić oszustwo, jeśli sama sugestia nie pomoże. I wyegzekwować karę. To
    jest moja forma działania, a nie jedynie ocena zachowania.

    > Nie. Ja jestem człowiekiem.
    > Pomóc ci też być?
    > Dasz radę z otchłani skurwysyństwa się wydobyć?

    Na razie bliżej do skurwysyństwa Tobie niż mnie.

    > Ale ty zamieniłeś łeb na dupę.

    Fantastyczny argument. Jak wytrzeźwiejesz to może wrócimy do rozmowy.

    > Co do czego?

    Co do tego, ze zwolnienie pracownika ze względów ekonomicznych i wg
    przepisów KP jest zgodne z prawem.