PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak się dostaje kase za teleprace ?Re: Jak się dostaje kase za teleprace ?
  • Data: 2004-09-27 14:16:07
    Temat: Re: Jak się dostaje kase za teleprace ?
    Od: "Wiesława Zaleska" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin St." <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cj649l$chb$1@inews.gazeta.pl...
    > Pytania :
    > - Jak sie zwykle dokonuje tranzakcji w takich sytuacjach ? przelew,
    przekaz
    > ( nigdy nie pisałem programików dla innych , naprawde nie wiem)
    przelew, na poczte będziesz biegał i płacił za przekaz jak za zboże?

    > - Jak wygląda umowa dla takiej tranzakcji i jak się ją zawiera, bo chyba
    nie
    > można się zgodzić np. żeby oni odsprzedawali mój kod innym za jeszcze
    > bardziej "konkurencyjną" cene, hahaha
    :) ustalmy że gwarancji to ty mieć nie będziesz:)
    umowa o dzieło bez przekazania praw autorskich (tylko prawa do używania ew.
    poprawek)
    napisz, daj do sprawdzenia poloniście:), wyślij tekst do zaakceptowania
    mailem, po poprawkach poczta polecony z kopią do podpisu, itd

    > Pozdrawiam Marcin

    []
    > 3pyt, naciśnij F7 - nie działa bo nie mam zainstalowanego M$ Office ;|
    http://so.pwn.pl/
    :)

    Wiesia www.epolisa.republika.pl