PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak rozmawiać o podwyżce?Re: Jak rozmawiać o podwyżce?
    From: Izabela Kopij <i...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak rozmawiać o podwyżce?
    Date: Thu, 02 Oct 2003 12:40:13 +0200

    Franciszek wrote:

    > Mam umowę do końca października w związku z czym czeka mnie rozmowa z
    > prezesem na temat mojej przyszłości. Chciałbym porozmawiać o podwyżce,
    > (wiem że firmę na to stać) tylko jakich argumentów użyć aby pokazać że
    > zasługuję na to? Moje wykształcenie w pełni odpowiada wykonywanej
    > pracy,skończyłem najlepszą uczelnię w Polsce w tej dziedzinie jednak
    > obecna płaca do tego nie przystaje. Pracuję już 1,5 roku. Chciałbym poznać
    > waszą opinię i doświadczenia w tym temacie.

    No to sie porzadnie do rozmowy przygotuj. Przejrzyj wszystkie swoje
    dotychczasowe osiagniecia, przelicz ile firma na Tobie i Twoich działaniach
    zarobila i przedstaw to Prezesowi. Dowiedz się ile mozesz spodziewac sie
    podwyzki (np od innych pracownikow) i zazadaj tego.
    Musze cie jednak zmartwic -- to ze skonczyles najlepsza w kraju uczelnie, to
    ze masz takie a nie inne wyksztalcenie kompletnie nie ma znaczenia. Liczy
    sie tylko to co Ty dla firmy zrobiles i jak zamierzasz jeszcze bardziej
    zwiekszyc jej zyski :).
    No chyba, ze zarabiasz mniej niz wynagrodzenie minimalne to wtedy mozesz
    powiedziec prezesowi, ze troszke za malo zarabiasz i jesli uwazasz, ze
    naprawde jestes niezbedny w firmie, mozesz troszke go poszantazowac (w
    granicach zdrowego rozsadku!!!). W tym jednak wypadku musisz sie liczyc z
    tym, ze prezes Ci podziekuje.

    Izza

    --
    Izabela Kopij