eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak przerwać to błędne kołoRe: Jak przerwać to błędne koło
  • Data: 2002-10-29 18:37:25
    Temat: Re: Jak przerwać to błędne koło
    Od: "Jakub Zysnarski" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Zaryzykowałbym sytuację przy kliencie, podczas której dzwonisz do szefa ze
    > stwierdzeniem, że nie skonfigurujesz bazy, bo pracownicy tejże firmy
    > pracują, a Ty masz taki dylemat że bez konsultacji z kimś obeznanym z bazami
    > od strony konfiguracji połączeń sieciowych nie dasz rady tego zrobić, bo
    > dane się posypią, indeksowanie, zawiesi serwer bazodanowy, itp.
    > To taka zagrywka ale postawienie szefa w sytuacji konfrontacji zupełenej
    > pomiędzy jego zleceniodawcą a nim samym, może zaowocować podjęciem z jego
    > strony ruchu w postaci ściągniecia kogoś kto na tym się zna. To rozwiązanie
    > sugeruję wykorzystać, znając choć trochę osobę szefa, osobowość i reakcję na
    > duże problemy. W innym razie możesz wyjść na osobę niekompetentną !!!
    >
    >
    Dzięki wielkie. Wyobraź sobie jednak, że próbowałem z nim porozmawiać
    telefonicznie będąc u klienta. I wyobraź sobie, że będąc u klienta
    przedstawiałem mu całą sytuację, że zakres problemu przekracza moje
    kompetencje. Zadałem mu wprost pytanie, czy ja mam być odpowiedzialny od
    początku do końca za cały projekt, mimo, iż jestem tylko programistą, a nie
    wdrożeniowcem. Usłyszałem tylko krótkie "tak". Na pozostałe pytania zbywał
    stwierdzeniem "to temat na inną rozmowę". Nie dał sobie wytłumaczyć, że
    programista, a administrator bazy to dwie różne profesje.

    Uhhh. Burak kompletny. Tylko co ja mam teraz robić????


    Jakub


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1