eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak napisac referencje ?Re: Jak napisac referencje ?
  • Data: 2006-08-21 19:15:29
    Temat: Re: Jak napisac referencje ?
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Po pierwsze to nie Ty sobie, ale pracodawca/klient powinien te referencje
    > napisac. Tak to bez sensu jest :]
    > Raz tez mialem okazje sam sobie pisac ten dokument, ale jak sie to stanie
    > powszechna praktyka (a moze juz jest?) to w ogole przestanie byc cokolwiek
    > warte.
    >
    > W referencjach niech beda zawarte Twoje umiejetnosci, poparte jakimis
    > faktami. O ile slogany typu "jest wydajnym pracownikiem, zawsze mozna na
    > niego liczyc" beda prawdopodobnie czytane bez zbytniej uwagi, o tyle jesli
    > bedzie tam napisane, ze dzieki Twojej pracy obroty w Twoim dziale wzrosly
    > o
    > 30% to bedzie to juz cos bardziej interesujacego :)
    >

    Tak ale pracodawca nie ma czasu na pisemne referencje bo juz w miedzy czasie
    udzielil mi kilka razy ustnych ;) Dlatego doceniam jego dobra wole i po
    prostu mam mu przedstawic gotowy dokument ktory on poprawi i podpisze.
    Jedrzej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1