eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak mailem ?Re: Jak mailem ?
  • Data: 2002-08-14 07:55:03
    Temat: Re: Jak mailem ?
    Od: "maik" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Mumin" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ajcthi$2jh$1@news.tpi.pl...
    >
    > "Lyjo" <p...@e...pw.edu.pl> wrote in message
    > news:1029285693.958905@ant.btk...
    > > Prawde mowiac to dopiero zacznynam szukac pracy (zaczynam 5 rok
    > studiow)
    > > i w zwiazku z tym mam male pytanko. Czesto zdarza sie ze pracodawca
    prosi
    > o
    > > wyslanie CV i listu motywacyjnego mailem. Jak to powinno wygladac -
    > wszystko
    > > w formatach word-owskich do zalacznika, bo dotychczas wklejalem list
    > > motywacyjne do tresci maila i cv do zalacznika, czy tez moze
    wszystko
    > jedno?
    > > Moze pytanie jest dosyc glupie ale w sumie nigdzie o tym nie pisza i
    nie
    > > wiem jak to zostanie odebrane przez pracodawce, a warto sie zapytac
    :))
    >
    > Jeśli szukasz pracy w firmie informatycznej to PDF, jeśli nie to rtf
    albo
    > doc

    A znasz może jakiś program (najlepiej freeware),
    który robi z doc, pliki w formacie pdf?

    pozdrawiam

    --
    maik
    /jeżeli odpowiadasz do mnie prywatnie
    USUNTO z adresu/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1