PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak dalej kształcić sie po studiach?? › Re: Jak dalej kształcić sie po studiach??
  • Data: 2005-07-27 16:07:14
    Temat: Re: Jak dalej kształcić sie po studiach??
    Od: "Forest" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ja jestem w tej samej sytuacji co autor wypowiedzi - no prawie w tej samej -
    jestem po ekonomii, też uważam że na dzisiejszym rynku pracy trzeba cały czas
    się dokształcać i myślę że autor artykułu podobnie jak ja - wie "mniej więcej" -
    czyli nie do końca, co chce dalej robić, na czym skoncentrować, ale zbiera
    informacje - od znajomych, ze środków maskowego przekazu ( np. internet - czyli
    ta lista), aby wybór był jeszcze lepszy, aby na podstawie np. waszych
    wypowiedzi wpaść na jeszcze lepszy pomysł