PracaGrupypl.praca.dyskusjeJAK SZYBKO ZNALEZC PRACE PO STUDIACH › Re: JAK SZYBKO ZNALEZC PRACE PO STUDIACH
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: JAK SZYBKO ZNALEZC PRACE PO STUDIACH
    Date: Fri, 22 Aug 2003 14:24:47 -0700

    "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > wyniknie rozmowa o zarobkach. W której dopiero ujawnimy że mamy przecież
    > wyższe wykształcenie a pracujemy za pomocą łopaty i zarabiamy za nisko.
    > Zaraz się okaże że 60% ludzi od dawna pracujących (a sam szef ma jakieś
    > studium only) w firmie nie posiada wyższego a pracują i biorą kasę na
    > stanowiskach dla umysłowych.
    > Niestety szef powinien wówczas podnieść stawkę za stanowisko przy łopacie, a
    > że płacić jednemu za łopatę tyle a innemu więcej się nie godzi - po jakiś
    > max. 3 miesiącach otrzymamy awans do biura. A jakiś staruszek pójdzie na

    hehe ;) naiwnys.
    ja na miejscu takiego szefa po prostu bym tych ludzi zwolnila a
    zatrudnila takich, co to sa po podstawowce, maja kwalifikacje tylko do
    lopaty i placila im za kopanie.

    na co komu problem w firmie i pracownik, ktory bedzie chowal urazy i
    niespelnione ambicje oraz zamiast machaniem lopata zajmowal sie
    glowkowaniem, jak tu "dostac sie wyzej"?

    tzn. nie ma nic przeciwko awansowaniu, natomiast bardzo watpie ze
    powyzsza twoja rada osiagnelaby taki efekt - po prostu dlatego, ze
    nikt nie lubi byc kiwany.

    robiac cos takiego podwazasz zaufanie pracodawcy do ciebie i on bedzie
    wolal cie zwolnic, niz za kzdym nastepnym razem sprawdzac, czy
    faktycznie mowisz prawde i znow czego nie ukrywasz albo czy nie
    montujesz nastepnego spisku ;)

    > Nie wiem jak to wygląda w sensie prawnym, ale chyba można się nie przyznać w
    > momencie aplikowania że się nie ma wyższego. Dzisiaj dzwoniła do mnie firma,

    oczywscie, ze mozna. ale taktyka pozniejsza szantazu, ktora
    sugerujesz, skonczy sie wyrzucenie na pysk.

    jak nie wierzysz, idz wykonaj swoj swiatly plan ;)

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net