PracaGrupypl.praca.dyskusjeJAK SZYBKO ZNALEZC PRACE PO STUDIACH › Re: JAK SZYBKO ZNALEZC PRACE PO STUDIACH
    From: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: JAK SZYBKO ZNALEZC PRACE PO STUDIACH
    Date: Fri, 22 Aug 2003 12:22:45 +0200

    > Niestety, może się okazać że jak już "wyczują" że masz wyższe
    wykształcenie
    > to mogą Cię zwolnić - po prostu stajesz się osobą, która może kogoś
    wygryźć.
    > A obawa przed "wygryzeniem" przez młodszych i bardziej wykształconych jest
    > bardzo częsta w wielu firmach w naszym kraju.
    >
    > pozdr
    > Krzysiek

    Właśnie. Chodzi o to, że ja nikogo nie chcę wygryźć. Zatrudniam się na dane
    stanowisko i na nim chcę pracować. Jak pisane w umowie. Odpowiada mi za tą
    płacę praca na tym stanowisku, i tak mam więcej niż w firmie konkurencyjnej
    po studiach, z angielskim, 3 lata stazu i jeszcze w kur.. wymagań.
    A od zwykłego fartuch jest ponadto bardziej realna szansa awansu, kiedyś
    gdzieś tam... niż od stanowiska konstruktora (taka osoba nie może nigdzie
    awansować, ale żeby się rozwijała zawodowo, to raz na 2-3 lata podnoszą jej
    stopień zaszeregowania) jest przykładowo - asystent konstruktora,
    konstruktor, samodzielny konstruktor, starszy konstruktor i główny
    konstruktor = to samo miejsce, ten sam komputer przez 20-30 lat!!!!
    Oczywiście kasa za tym idzie coraz większa, to zrozumiałe.
    Więc jeśli będą chcieli żebym pracował na tym stanowisku, to ok. Ale po
    pewnym czasie może coś zrozumią i komuś będzie głupio płacić mi mniej niż
    innym.
    Rozumiesz

    Th