PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk ... zawod stracony ? Czemu nie potrafimy sie dogadac? › Re: Informatyk ... zawod stracony ? Czemu nie potrafimy sie dogadac?
    From: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Informatyk ... zawod stracony ? Czemu nie potrafimy sie dogadac?
    Date: Fri, 21 Jan 2005 12:17:18 +0100

    Dnia 21.01.2005 news.gazeta.pl <r...@w...pl> napisał/a:
    > Witam serdecznie.

    Ja też :-)

    > Proszę Państwa napisałem potężną baze danych oczywiście oprogramowaną w
    > Delphi/mam licencję/.

    O. Toś masta...

    > I co- gó.....Na szczęście zrobiłem to tak, że
    > 23.04.2005 będzie odliczał do 10 dni.

    No, naprawdę było to "na szczęscie". Ale czyje? Bazy? Twoje? Delphi?
    I co będzie odliczał? Owce, barany, czy osły?

    > Ale nie o to chodzi,

    Uff. A juz myslalem, ze o to.

    > ponieważ pracowałem i nie miałem takiego obowiązku,

    Nikt nie ma obowiązku pracować. To jakiś taki głupi zwyczaj jest,
    zaszłość, rzekłbym, historyczna...

    > bo nie miałem tego w obowiązkach.

    :)

    > Jednak tak kocham programowanie w Delphi,

    Fajnie. Ja np kocham moją żonę, psa, królika, rodzinę. Ale pewnie jakbym
    poznal Programowanie W Delphi, tobym rzucil co mam i jej się
    oswiadczył.

    > że nie nie mogłem się oprzeć, aby nie pomóc firmie.

    Jak ktoś frajer, to asz miło:)

    > Teraz w związku z tzw. planem Hausnera nie mam pracy a program został.

    Long Live The Code !

    > Dobrze, że się zabezpieczyłem.

    Noo, dobrze. Odetchnąłem z ulgą, tak dawkujesz napięcie...

    > I tu apel do wszystkich programistów -

    Oho, poczuwam się...

    > róbcie różne sztuczki/kruczki,

    Robię. To się algorytmika nazywa, może w Delphi inaczej...

    > a po jakimś czasie się do Was odezwą/ zlecenie/ lub umowa zlecenie.

    Sztuczki do mnie się odezwą? Znaczy - takie niezłe sztuczki? 16-19
    lat?:)

    > Nie dajcie się walić w ..........

    Ała!

    > Pozdrawiam.

    Ja też :)

    PS. A właściwie, chcesz o tym porozmawiać?

    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    w sumie to masz sporo racji