PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatykRe: Informatyk
  • Data: 2004-09-13 10:40:01
    Temat: Re: Informatyk
    Od: "BiLe" <b...@p...usun-to.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no ok, ale przyznasz ze w warszawie takihc firm jest jednak wiecej

    W W-wie jest oczywsicie wiecej firm, ale nie wiem akurat, czy takich, choc
    pewnie tak :)
    Trzeba znac specyfike rynku Warszawskiego, dla branży IT i porownac z
    rynkiem Krk.
    Wszystko zalezy od tego co chcesz robic, czy jest taka firma w W-wie która
    Ci odpowiada i czy szukaja ludzi (i ile płacą :), bo z tym podobno jest
    różnie))
    Ja znam osobiscie przypadek paru ludzi, ktorzy z W-wy sie przeprowadzili do
    Krk (do owej firmy na M.), chociaz oczywiscie wyjatek potwierdza regułę.

    Leszek