PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformacje o firmie? › Re: Informacje o firmie?
    From: "Marcin" <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Informacje o firmie?
    Date: Tue, 6 Apr 2010 21:30:43 +0200

    > Dziekuje za wiadomosc. Po takiej lekturze mozna sie zastanawiac czy jednak
    > nie jest lepiej pilnowac hotelu noca gdzies w UK.
    > Obecnie jestem zatrudniony, prace chce zmienic wlasnie dlatego ze jest
    > podobnie. Plusem obecnej pracy jest ze szef pracuje w innym biurze tak
    > widze go 2 razy w roku, minusem jest ze on stara sie wszystkim udowodnic
    > ze jestesmy (ja z kolega) bezuzyteczni. Firma zostala sprzedana wiec
    > zakladam ze ma w tym ukryty cel.
    > A teraz to dopiero mam decyzje do podjecia, zmienic prace na taka sama za
> [...]

    Domyslam sie ze starasz sie na Analityka IT? Na tym stanowisku pracowala
    dziewczyna, ktora jezdzila co tydzien z Gdanska.
    W poniedzialki przyjezdzala pozniej, w piatek wczesniej wychodzila, wiec na
    tym stanowisku pod wzgledem godzin pracy nie bylo zle. Pod wzgledem braku
    poszanowania godzin pracy to helpdesk wypada najslabiej.

    W IT jest jeszcze jeden analityk, a w zasadzie analityczka. 3 osoby w
    HelpDesku, 2 adminow aplikacji, 2 adminow baz danych i dwoch adminow
    sieciowych.

    Niestety teksty w stylu "lubie jak ktos zna swoje miejsce w szeregu" w
    dziale IT są bardzo czesto słyszane, tak samo zresztą jak przekraczanie
    uprawnień i wiele podobnych podpadajacych pod mobbing.