PracaGrupypl.praca.dyskusjeInfo o pracy w Holandii › Re: Info o pracy w Holandii
  • Data: 2003-12-28 18:30:53
    Temat: Re: Info o pracy w Holandii
    Od: "terrorysta" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nic nie słyszałam o takim projekcie i nie wiem czy na takie zmiany
    nie
    > jest już za póżno...
    Za pozno niestety nie jest. Panstwa UE wynegocjowaly z nami 7- letni
    okres przejsciowy na swobode przeplywu sily roboczej. Poczatkowo
    Holendrzy mowili, ze z tego okresu rezygnuja. Od pewnego czasu jednak
    wycofuja sie z tego i prawie oficjalnie mowia o 2- letnim okresie
    przejsciowym (Belgia, ich sasiad tez). Po ostatniej Brukseli jest to w
    zasadzie pewne.
    t.