PracaGrupypl.praca.dyskusjeImprezy firmowe › Re: Imprezy firmowe
    From: u...@g...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Imprezy firmowe
    Date: 28 Mar 2006 07:08:14 -0800

    Tomek napisał(a):
    > Cześć
    >
    > Organizuje imprezy firmowe u nas w korporacji, ale ostatnio wychodzą jakieś
    > niemrawe. Ludzie się nudzą. Kręgle nie wystarczają itd. Orgii sexualnej z tego
    > nie zrobię.

    A może najpierw się popytaj wśrod kolegów czy chcą takich imprez.
    Ja wiem że teraz są w modzie imprezy integracyjne i wypada na nie
    chodzić, a każda "dobra" firma takie imprezy musi robić. Może się
    nie znam na "zarządzaniu zasobami ludzkimi", ale takie imprezy powinny
    być raczej inwencją "oddolną". Jeżeli organizujesz to jako szef lub
    HR, to już większośc traktuje to jako dobrowolny spęd i wszyscy
    podchodzą do tego sceptycznie. Nie wiem jaka panuje u was atmosfera w
    pracy, a to tez ma znaczenie na takich imprezach. Jak w pracy nie jest
    dobrze, to nikt nie będzie sie dobrze bawił.
    Ja w zasadzie nie boiorę udziału w takich imprezach, ale to raczej
    inne powody.