PracaGrupypl.praca.dyskusjeIlu z was bedzie szukalo zatrudnienia w EU ?Re: Ilu z was bedzie szukalo zatrudnienia w EU ?
  • Data: 2003-06-18 12:54:05
    Temat: Re: Ilu z was bedzie szukalo zatrudnienia w EU ?
    Od: "Shane McGowan" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    "JetSetWilly" <j...@o...pl> wrote in message
    news:03061814305069@polnews.pl...
    > Hmm...Na pewno bardziej wiarygodnym źródłem danych na temat ofert pracy są
    > ogłoszenia 'gazetowe';) no i pośredniaki (gdy jest się na miejscu). No i
    > lepiej bezpośrednio kierować się do pracodawcy jeśli takowy szuka
    pracowników.
    > Jednak dla człeka, który nie mieszka za wielką wodą jedynym źródłem danych
    na
    > temat ofert pracy pozostaje internet. No i cóż...Muszę przyznać, że dzięki
    tej
    > stronce dice..kumpel parę lat temu znalazł robotę w New York City...W
    takim
> [...]

    Mysle, ze po prostu nalezy w owych ogloszeniach przygladac sie, czy jest to
    oferta od pracodawcy, czy tez od agencji. W przypadku ogloszen "London,
    VB+SQL+ASP, 40k + bonuses'" na 99% jest to lewe ogloszenie z agencji,
    zamieszczone po to, zeby zebrac od ludzi cv.
    Kiedys dzialal dobry portal www.irishjobs.ie, gdzie mozna bylo odfiltrowac
    oferty (agencje/pracodawcy), ale co sie teraz z tym dzieje - nie mam
    pojecia.
    Inna sprawa, ze swoje cv rozsylac warto tak czy inaczej, po paru miesiacach
    moze sie odezwa.

    Pozdrawiam,

    --
    Shane