PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zarabia programista na Slasku › Re: Ile zarabia programista na Slasku
  • Data: 2006-09-06 14:24:11
    Temat: Re: Ile zarabia programista na Slasku
    Od: p...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

    2500-3000 "na rękę" może dostać
    > W PHP? Bez szans kolego. 1500 - 1800 netto to max.

    > znam duze firmy ktore placa programistom javy duuzo ponizej 1800 zł na
    > ręke a w dodatku sa to duze firmy ktore zatrudniaja po kilkuset
    > programistow ale sa tez duzo mniejsze firmy ktore placa duuzoo wiecej
    > czy z tego powodu nie mozna ich nazwac programistami albo z jakiegos
    > powodu gorszymi ?

    ja bym ich nazwał "młodszymi programistami" :) (tudziez junior developer)
    Nie znam firmy gdzie programista java (gdzie programista odnosi się do nazwy
    stanowiska wykonywanej pracy) zarabia tyle ile piszesz. Jedyna firma gdzie
    studenci swieżo po praktykach zarabiają 1800zł brutto tworząc aplikacje w Javie
    to (wiem to oczywiscie z drugiej reki i podkreslam ,ze jedynie slyszalem)
    Comarch, nazywany przez niektorych "informatyczną biedronką".

    > a odnosnie php ? jezyk programowania jak kazdy inny. zarobki sa jakie sa
    > , osobiscie znam kilku programistow PHP ktorzy dostaja wiecej niz nie
    > jeden programista Javy.

    Mam kilku znajomych tworzących w php i z ich relacji wiem ,że na podobncyh
    stanowiskach więcej jednak zarabiają programisci javy(oczywiscie jesli porownac
    programiste php pracującego w wawie z programistą Javy pracującym w ustrzykach
    dolnych
    mozesz dojść do innego wniosku :), to tez nalezy wziąsc pod uwage).

    pozdrawiam